Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a25n 57Š24v65a52d45l90e16n51k31a 9624899210

Říkáte tedy, že protony a neutrony v atomovém jádře drží pohromadě gravitace? Pozoruhodné. Prosil bych vysvětlení následujícího:

1) Jak vysvětlíte, že mají hmotná jádra tendenci samovolně se rozpadat na méně hmotná? Pokud by je držela pohromadě gravitace, očekával bych, že čím hmotnější jádro, tím bude stabilnější.

2) Jak vysvětlíte, že nebyla pozorována žádná čistě neutronová jádra? Pokud by je držela pohromadě gravitace, byla by taková jádra mnohem stabilnější, protože by zde nepůsobila odpudivá síla protonů.

+2/0
doporučit
13.8.2019 21:56

J61u92l32i46u42s 58M95a39k26s74a 7877445549209

Dobré otázky, mohl bych klidně říci, nevím. Ale protože myslím, tedy jsem, odpovím co si myslím.

1) Teorie vzniku atomových jader je všeobecně známá, tedy že vznikají ve hvězdách. Gravitační tlak působí na protony, neutrony tak, že je stlačuje stále více k sobě. Tím subatomární částice rotují a vytvářejí odpudivé vlny v gravitonovém éteru, které jsem popsal jako vlny tepelné. Proto hvězdy hřejí a svítí. Když se dva protony dotknou, tak se rotace zastaví a tím zmizí i odpudivá síla. Bržděním se tyto dva protony "spečou", a tím zůstanou u sebe držet. Tento proces probíhá až k jádrům železa, kde je hranice, takže další zvětšování jader vzniká až při explozi hvězdy NOVA, kdy vznikne mnohem větší tlak, než který existuje i tady na Zemi, tak i ve vesmíru. Větší jádra, než železná, již nejsou tak stabilní a časem se rozpadají.

Neutrony se přidávají časem pomocí gravitace k protonovým jádrům a tudíž nemusí být s nimi ani v kontaktu.

0/0
doporučit
14.8.2019 12:43

J88a95n 65Š98v10a35d17l19e48n45k33a 9964599340

To není odpověď na otázku. Neutrony jsou v jádrech hvězd přítomny také. Proč je tedy něco nestlačí tak, že zůstanou jádra atomů složená jenom z neutronů? Otázka je dost důležitá: pokud vaše představa nevysvětluje již pozorované chování jádra atomů, není ta představa správná. Současná fyzika říká, že síla, která drží jádro pohromadě, není gravitace, jak říkáte vy. Podle vás se současná fyzika mýlí, ale nedokážete nabídnout alternativní teorii, která by pozorované jevy vysvětlovala lépe.

0/0
doporučit
14.8.2019 12:56

J13u25l65i77u37s 91M68a53k34s17a 7237535399869

Problém je, že i současná fyzika vychází pouze z představ, protože nikdo nebyl ani ve hvězdě, ani v atomu. Ale jedno je již jisté. Hmota se nemění na energii, protože energie je pohyb hmoty, a to pohyb zrychlený.

Současná fyzika sice říká, že síla není gravitace, říkají tomu silná interakce, ale neříkají s čím co interaguje a kde se bere potřebná energie. Já jsem to popsal, takže by si měli lámat hlavu fyzici, jsou za to placeni.

0/0
doporučit
14.8.2019 17:38

J97a82n 36Š31v96a34d12l19e85n32k61a 9644139520

Odvádíte pozornost. Víte, jak je to ve vědě? Nová hypotéza se prosadí jedině tehdy, když umí lépe vysvětlit pozorované jevy. Vy je ale vysvětlujete hůře. Očividně není správným vysvětlením, že atomová jádra drží pohromadě pouze gravitace. Mýlíte se tedy vy.

0/0
doporučit
14.8.2019 21:11

J54u85l23i44u97s 70M35a11k18s20a 7167625519459

Dokažte to, že se mýlím. Ale i tak, mýlit se je lidské. Muslimové tvrdí, že jediný, kdo se nemýlí, je Alah a křestané zase, že vševědoucí je Bůh.;-D

Já si myslím, že nové hypotézy, by měli posuzovat ti, kteří na to mají mandát.:-P

0/0
doporučit
15.8.2019 11:19

J71a57n 84Š56v95a29d20l65e19n11k10a 9344329930

Dokázal jsem to výše. Vaše představa má zjevné rozpory s pozorovanou skutečností, je tedy chybná. Stačí použít elementární logiku. Doufám, že to svedete.

0/0
doporučit
15.8.2019 12:22

J38u43l25i72u87s 25M97a47k93s78a 7547675619969

Vy jste nedokázal nic, pouze prudíte a očekáváte, že tady vyjevím, jak získat z gravitonového éteru energii, která by se dala využít. Pokud se mi podaří bádání dokončit, tak sestavím model a nechám si to patentovat. Duševní objevy se patentovat nedají, takže nevím, proč bych tady něco dokazoval.;-D

0/0
doporučit
16.8.2019 12:20

R73o26m24a43n 82T66r47u37n47e14č67e83k 4423880762219

Nobelovka na cestě ;-D

0/0
doporučit
16.8.2019 12:29

J44u73l48i41u71s 74M93a43k74s35a 7467335639159

No pro vás určitě ne, to by jste musel něco sesmolit a ne jen špičkovat.;-D

0/0
doporučit
16.8.2019 15:54

J37a67n 22Š90v91a86d65l50e64n56k11a 9954219140

Víte, pane Makso, třeba s vámi se vůbec nedá diskutovat. Vytvořil jste jakési bláto a jakékoli pokusy o exaktní diskuzi odmítáte. Když jste k tomu tlačen, začnete se dětinsky vymlouvat. Ezoterik z vás může být slušný, ale na vytvoření vědecké hypotézy nemáte. Tudíž je od vás absurdní, pokud se povyšujete nad jiné.

0/0
doporučit
17.8.2019 11:01

J82a19n 70Š82v44a80d28l29e34n98k31a 9794689570

Ukázal jsem na rozpory ve vaší představě. Vidím ale, že máte potíže s logickým uvažováním. Asi proto jste se nestal vědcem. Jednoduché.

0/0
doporučit
17.8.2019 10:58

J30u23l73i41u12s 39M25a29k97s83a 7337775329829

Stačí, že jste se tím vědcem stal vy.;-D

0/0
doporučit
17.8.2019 13:57

J84a70n 78Š82v39a70d52l37e62n80k70a 9304189470

Zoufalá reakce. Vy opravdu nejste nad věcí.

0/0
doporučit
17.8.2019 15:48

J87u91l69i17u95s 92M44a42k37s63a 7187735879629

Na zoufalé akce, zoufalá reakce. (Newtonův zákon)

I když něco popíšu a doplním věrohodným pokusem, který se dá kdykoliv aplikovat, ( pokus s lodičkami) stejně se snažíte to vyvrátit jen novinářským tlacháním, bez jakékoliv koncepce a když nereaguji, tak začnete hanobit moji osobu, protože je to jediné na co máte. Rv

0/0
doporučit
17.8.2019 16:55

J21a85n 58Š65v57a45d44l63e29n48k49a 9974159910

Vidíte? Zase to děláte. Ve vědecké diskuzi musíte být schopen svá tvrzení obhájit. Ne ublíženě fňukat, že mi váš experiment nestačil. No, nestačil, protože nestačil k vysvětlení oběhu planet okolo centrálního tělesa. Navíc jsem si uvědomil, že ani nejste originální se svou “teorií”. Že jste ji nejspíš jenom převzal od pana Fikáčka, který o něčem podobném psal dřív než vy, včetně ukázky vlnění hypotetického média, které vyplňuje prostor. A myslím, že jsem to viděl i v jedním dílu Putování červí dírou s Morganem Freemanem. Takže vlastně ani nejste originální a ti fyzikové to mají daleko lépe spočítané než vy. Newtonovská fyzika k tomu ovšem nestačí.

+1/0
doporučit
18.8.2019 19:11

S59t92a69n80i30s77l41a15v 23J26e81l39e47n 8512435246

Faktická připomínka k výpočtu přitažlivosti desek:

Ten vzorec i výsledek jsou špatně.

V Blogu použitý vzorec popisuje pouze a jen přitažlivost takových těles, která jsou buď kulově symetrická, nebo je (pro nesymetrická tělesa) vzdálenost jejich nejbližších a nejvzdálenějších bodů od těžiště druhého tělesa prakticky stejná.

Pro jiné typy těkes platí jiné vzorce. Konkrétně pro dvojici plochých desek, jejichž vzdálenost i tloušťka jsou mnohem menší než jejich plošné rozměry, nemá vzorec ve jmenovatleli druhou mocninu, ale jen r. Výsledek by tedy měl být 1,9 kN a nikoliv číslo, uvedené v článku.

0/0
doporučit
12.8.2019 9:01

J74u65l81i88u25s 76M31a14k72s72a 7137335719319

1) Nepočítal jsem přitažlivost dvou desek, ale přitlačivost dvou desek, protože tah mezi dvěma částicemi neexistuje.

2) Výpočet je jen teoretický ( jak jsem uvedl) protože to prakticky není možné, pro odpudivé síly jež produkují subatomární částice.

3) Že Newtonův vzorec platí, i když se dva objekty dotýkají, jsem rovněž dokázal při výpočtu,( m1=hmotnost člověka a m2=hmotnost Země).

4) Výpočtem jsem chtěl jen ukázat, že gravitace není tak slabá, jek se uvádí.

5) Že můj výpočet nemůže být chybný, dokazuje i stejný výsledek na Wikipedii, to je 10 na mínus 34 N

0/0
doporučit
12.8.2019 10:42

S66t96a86n51i82s43l92a36v 52J19e31l15e72n 8422835276

1. Jestli je to přitažlivost nebo přitlačivost nehraje roli.

2. je sice teorietický, ale podle špatně pochhopené i špatně použité teorie.

3. Newtonův vzorec platí jen pro kulově symetrická nebo hodně vzdálená tělesa. Newton to ve svých Principiích výslovně uvádí a to i s důkazem pro tu kouli. Tentýž důkazový postup dá ale pro rovnou plochu jiný vzorec.

4, Ukázal jste to špatně, protože jste použil špatný výpočet.

5. Na Wikipedii je ale ten výpočet jen pro bodová (nebo kulová) tělesa. Pro tenké desky položené blízko sebe platí jiný vzorec. Ten se dá odvodit z gravitačního zákona podobným (ale nikoliv stejným) způsobem, jako to udělal Newton pro kouli.

6. A mimochodem: I já jsem se na začátku tohoto vlákna spletl a odvodil ten vzorec špatně. Ve skutečnosti bude přitažlivá síla ještě mnohem menší, než mi to narychlo vyšlo.

+1/0
doporučit
12.8.2019 13:44

J96u91l30i14u73s 83M25a26k76s82a 7707655189579

S tím si nelamte hlavu, protože všechny výpočty zatím platí jen v makrosvětě. V mikrosvětě platí kvantová teorie a tam jsou výpočty úplně jiné.

0/0
doporučit
12.8.2019 15:49

S73t17a43n91i58s83l51a95v 68J98e30l47e22n 8712675206

Jak které výpočty.

Navíc s (chybným) výpočtem podle makroskopického gravitačního zákona jste přišel Vy sám.

0/0
doporučit
12.8.2019 16:14

J14u88l29i55u75s 20M13a66k56s82a 7817705749109

Který výpočet je chybný? Sila mezi člověkem a Zemi mě vyšla s chybou menší, než 1% přesto, že člověk stojí na Zemi.

0/0
doporučit
12.8.2019 16:24

S72t37a28n94i44s23l71a79v 82J10e74l11e33n 8312825356

Chybný je výpočet přitažlivosti dvou desek.

Člověk na Zemi je vpořádku - Zemi lze vzít jako přibližnou kouli (chyba 3 promile) a pro kouli platí Newtonem odvozený vztah. Stejně tak je vpořádku výpočet pro dva protony, chápané také jako koule.

Desky ale mají jiné chování. Koneckonců zkuste si poskládat dvě desky 5x5 kuliček a spočtěte vzájemnou přitažlivost dorýkajících se sesek tak, že sečtete přitažlivé složky všech sil mezi všemi 625 kombinacemi dvojic z obou desek. Podle toho, jak jste počítal původně, by přitažllivá síla měla být 625 krát větší než pro pouhou dvojici (25x větší hmotnosti na obou stranách). Při správném výpočtu ale zjistíte, že je ta síla jenom 84x větší. Čím větší desky, tím větší vyjde rozdíl. Už rtakhle zjednodušený příklad ale ukazuje, že Váš výpočet pro desky je chybný.

0/0
doporučit
12.8.2019 17:18

J70u53l57i65u78s 81M45a61k81s63a 7147755449759

Nevím co tady počítáte, ale těch protonů na 1cm čtvereční vleze 10 na dvacátou šestou, to je 100 000 000 000 000 000 000 000 000 a to samé bude na druhé plošce. Takže síla přepočtená na tuny je opravdu 190 bilionů tun.:-P Přepočítejte si to znovu.

0/0
doporučit
12.8.2019 18:40

S79t30a68n35i92s29l27a36v 53J48e33l15e29n 8792735866

Síla, kterou by se ty kladně nabité protony okamžitě odpudily, je skutečně obrovská.

Ale pokud byste měl na mysli třeba neutrony, tak gravitační síla mezi nimi bude mnohem menší. Pokud byste si to skutečně důkladně spočítal, tak zjistíte, že se vzájemně přitahují jen blízké povrchy těch desek. Vzdálenější částice prakticky nehrají roli.

Odvození vzorce pro disk najdete třeba zde, samotný vzorec je na konci:

https://www.youtube.com/watch?v=Xdk8PR_SZSI

Pro čtvereček budete muset výsledek vynásobit konstantou pi/4 (hmotnost se rozprostře do trochu větší plochy než u disku, takže síla bude trochu menší), cos(fi) je pro malou vzdálenost rovné 0, malou vzdálenost a je také možné ve vzorci zanedbat. Tím se vzorec značně zjednoduší a můžete tam zkusit dosadit své hodnoty.

0/0
doporučit
12.8.2019 19:17

J81u82l30i21u38s 22M18a30k89s91a 7657225809189

Že by se protony okamžitě odpudily? No a vidíte, v jádru uranu je jich 95 a síla gravitonového éteru je udrží u sebe. A víte proč? Protože jsou na sobě, takže nemohou rotovat a vytvářet odpudivé síly (vlny), čili tepelné vlny.

Video, které jste lin doporučil, je k výpočtu gravitační sily , nějaké částice k nějakému disku. Momentálně mě klekl zvuk, tak to jen tipuji.

Pokud leží dvě plošky protonů, nebo neutronů na sobě, tak je to nejmenší možná vzdálenost a nazývá se silná interakce.

0/0
doporučit
12.8.2019 21:15

S94t45a17n97i93s80l64a94v 89J16e52l26e14n 8272545756

Z videa stačí poslední minuta, kde je na konci hotový vzorec. Vzhledem k tomu, že druhá deska, kterou jste popsal, se skládá z částic, stačí postě spočítat jednu částici a jejich počtem výsledek vynásobit. POkud si podrobněji prostudujete vzorec, zjistíte, že je v něm schována husotta té desky. Proto ani moc nezálěží na tvaru - ten se projeví jen prepoctem vypoctu plosne hustoty. Místo poloměru R ram můžete dát hranu čtverce a výsledek vynásobte pí. (nebo výsledek pro kruh daném průměru stejném jako má Vámi zkoumaný čtverec vynásobte konstantou pi/4 - to je totéž).

Věta o přítlaku gravitobovým éterem neodpovídá Vašemu dosavadnímu popisu. Tlak, popsaný ve Vašich článcích jako gravitace, je o mnoho řádů slabší, než je třeba pro eliminaci odpudivého náboje protonů.

0/0
doporučit
12.8.2019 21:42

J26u81l17i75u32s 92M23a63k73s67a 7217475459109

Moje výpočty, co jsem uvedl, jsou v pořádku, plošky jsou pouze z jedné vrstvy neutronů, neutrony nemají žádnou odpudivou sílu, protože nerotují a stačí vynásobit přítlačnou sílu dvou neutronů (10 na mínus 34N) počtem těchto dvojic jež se vleze na 1cm čtvereční,

Všechny tyto výpočty jsou jen hypotetické, protože nelze takové plošky vyrobit, snad jen koule a pak by to byly neutronové koule s gigantickou hmotností.

0/0
doporučit
13.8.2019 12:39

S63t14a55n44i52s87l97a30v 84J92e32l86e91n 8242685216

Dva z těch výpočtů vpořádku jsou (dva neutrony, člověk na Zemi). Třetí je zcela špatně (dvě plošky). Připadá mi, že jste nepochopil ani důkaz, jejž použil Newton pro kouli, ani důkaz a vzorec ve videu, na nějž jsem dal odkaz. Přitom by úplně stačilo, kdybyste správně použil poslední vzorec z toho videa se zjednodušením pro malou vzdálanost, které tam autor popisuje.

0/0
doporučit
13.8.2019 17:30

J18u89l74i24u75s 82M15a15k85s12a 7317535349369

Co je malá vzdálenost? Já jsem počítal se vzdáleností 10 na mínus 15, tudíž menší vzdálenost mezi protony již neexistuje, protože leží na sobě.

0/0
doporučit
14.8.2019 12:55

S68t26a59n88i51s47l70a68v 73J66e77l94e95n 8242535456

Malou vzdáleností se u vzorce pro přitažlivost částice a desky mýslí vzdálenost, která je alespoň o 2 řády menší, než je rozměr té desky (ve videu poloměr kotouče). Je to dáno tím, že ve jmenovateli vzorce je součet druhých mocnin vzdálenosti a poloměru. Pokud bude vzdálenost výrazne menší než rozměr té desky, v součtu se se prakticky neprojeví a lze ji z výpočtu vynechat. A to je právě případ, který popisujete.

Správný vzorec pro ty Vaše dvě desky tedy je F=2*(M^2)*G/(L^2 * 16/pi)

kde M je hmotnost jedné desky, G je gravitační konstanta, L je strana čtvercové desky. Vzdálenost mezi deskami nehraje roli, pokud je ta vzdálenost proti L alespoň o dva řády menší

0/0
doporučit
14.8.2019 14:54

J10u97l93i61u58s 31M71a30k34s79a 7987495589509

;-D

0/0
doporučit
15.8.2019 11:26

S66t53a95n57i34s15l36a13v 71J30e50l49e26n 8182455806

Takže faktické námitky nemáte žádné. To je fajn. :-)

0/0
doporučit
15.8.2019 12:03

J85u90l60i50u11s 32M58a72k77s47a 7547385649719

Chybí mě od Vás ten výpočet, svůj jsem již uvedl a je naprosto v pořádku, i když jen hypoteticky, protože nic takového sestrojit nelze.

0/0
doporučit
18.8.2019 12:36

S48t30a19n32i10s33l98a48v 88J47e18l96e36n 8732205186

Vždyť jsem Vám ten vzorec pro desky dal. I odkaz na video, kde je ten vzorec (pro plochý kotouč a bodovou částici) korektně odvozen z Newtonova gravitačního zákona. Můžete tedy do vzorce jen dosadit, nebo můžete projít ten důkaz z videa a uvést, ve kterém kroku provedeného důkazu je případně podle Vás chyba a jak by ten krok měl býrt správně.

0/0
doporučit
18.8.2019 12:58

J14a63n 84Š53v92a18d87l17e49n43k94a 9324799860

Vida, křečovitý úsměv. Bude ještě prohlášení, jak jste v pohodě a že nemáte rád hlupáky?

0/0
doporučit
15.8.2019 12:23

J60u97l47i10u81s 30M39a92k18s21a 7807475119239

Není třeba, už to tady mnozí vědí.;-D

0/0
doporučit
16.8.2019 12:24

J42a14n 95Š83v61a68d42l90e52n20k77a 9394419120

Ano, vědí, že jste poměrně zahořklý postarší muž, který si o sobě hodně myslí, ale málo toho dokáže. Z toho asi pramení ta frustrace.

+1/0
doporučit
17.8.2019 11:02

W82a65l38d75a 67W12i85n19t58e35r 6917889781219

Kdyby jen jiné, kromě toho, že gravitace tam vůbec nemá co dělat. Stejně tak neobstojí ani jakési vyzařování z rotace (nic tam proboha nerotuje - to je Vámi špatně pochopená kvantová vlastnost), což by mělo za následek ztrátu energie - magnetky z lednice by opadávaly a co by bylo vynikající, šlo by z této "konané práce" vyrobit např. magnetické perpetuum mobile, nebo přímo z nesmyslu proudících elektronů z éteru v magnetu, přes dva polepy přímo odebírat elektrický proud. Ani další nesmysly s odpudivou tepelnou energií a přítlačnou z gravitonů (to nejsou částice in natura, ale hypotetické (neexistující) výměnné virtuální částice) se nechytnou kvůli tomu, že neodráží důsledky. Máte tam krásný obrázek magnetu s pilinami - na nich se třeba pěkně projevuje důsledek kvantování i v makrosvětě a to docela dobře vysvětluje zaujímané polohy bez potřeb tlaků a přítlaků....

0/0
doporučit
12.8.2019 16:21

J54u73l71i54u17s 74M74a44k47s20a 7697205549699

Tak to si myslíte špatně. Gravitace působí i v mikrosvětě, ale bez tlaku gravitonového éteru by se veškerá látková hmota rozpadla na gravitony, z kterých vlastně vznikla.

Je vidět, že si vůbec neumíte představit moje teorie, ale vůbec se nedivím, protože jste zatížen všemi možnými i nemožnými teoriemi posledních 200 let.

Zatím marně čekám na vysvětlení duálního charakteru fotonu, kdy se někdy vlní a jak se může jedna částice vlnit. Děkuji.

0/0
doporučit
12.8.2019 16:46

W55a37l31d51a 88W37i19n51t82e15r 6797979361329

Dualismus vysvětlen, či termín osvětlen minule nejlehčí možnou formou. Jak si to přeberete, je mi celkem jedno. Vaše fantazie (nikoliv teorie) neodráží pozorovaný projev - přesně jsem popsal, co by se muselo dít, kdybyste měl pravdu a neděje se. Gravitace na malých škálách se ignoruje, protože je neměřitelná a nemá žádný vliv - viz třeba kvantovka. Dokonce není možné po stránce gravitace prozkoumat antihmotu, kterou se nepodařilo vyrobit v takovém množství, aby se vliv gravitace projevil a tak se konečně definitivně zjistilo, zda i ona se gravitačně chová jako hmota (princip ekvivalence a projekt AEGIS, který zkoumá "pád" antivodíku v gravitačním poli Země). Pokud by se zjistilo, že neplatí princip ekvivalence, bude se muset opravit Einstein a Vaše fantazie o přítlaku, která ani teď nemá s pozorovanou skutečností nic společného, nebude mít ani po jakémkoliv zjištění v oblasti antihmoty a o to byste se měl zajímat a kriticky posuzovat Vaší fantazii. Totéž v dualismu - kdyby existoval jako diskrétně vymezený, casimirovy destičky neodtrhnete a stejně tak interakční slabé či silné síly...permanentní magnet se také dokáže přilepit na sebe souhlasnými póly a v nepatrné vzdálenosti se od sebe silně odpuzovat. Ve skutečnosti v případě nabitých částic je to složitější - kvantování, hladiny, zakázaná pásma...

0/0
doporučit
13.8.2019 14:19

J54u69l91i72u89s 30M45a78k48s33a 7327655369479

Samozřejmě máte pravdu, že se gravitace v mikro prostoru nedá měřit. Proto se používá atomová sila, nebo molekulární síla, ale co je zdroj těchto sil se neuvádí. Mě nestačí sdělit, že plus a mínus se přitahují, potřebuji vědět co děla z částice to plus a jak probíhá to přitahování. Co tvoří antičástici, že je jiná?

Prostě není to se mnou jednoduché, nenechám si věšet bulíky na nos, prostě nejsem věřící.

0/0
doporučit
14.8.2019 13:15

J28a27n 15Š57v57a26d63l31e14n49k10a 9504129130

Na tom malém prostoru to zjevně gravitace není, když s její pomocí nedovedete vysvětlit rozpory, jež jsem uvedl výše.

0/0
doporučit
14.8.2019 21:14

J89u66l74i18u47s 52M88a77k28s96a 7307335349759

Ale to nejsou moje rozpory, to si rozporuje dnešní věda.

0/0
doporučit
15.8.2019 11:08

J88a97n 28Š32v11a70d33l65e98n31k49a 9204679330

To jsou rozpory s pozorovanou skutečností. Samozřejmě ale můžete sklouznout na pole pavědy a začít prohlašovat, že pokud je experiment v rozporu s vaší představou, je ten experiment chybný. Určitě sklidíte hodně úspěchů u ezoteriků. Věda to ovšem není.

0/0
doporučit
15.8.2019 12:25

J64u51l71i48u28s 41M87a80k57s23a 7287825579509

Jmenujte mě jediný experiment, že gravitace je přitažlivost a ne přitlačivost a že gravitace nezačíná u subatomárních částic a popište, jak se ty částice přitahují a pak uznám, že věda, vlastně vy máte pravdu a já jsem pavědec, ezoterik. Přeji mnoho úspěchů a těším se na vědecké vysvětlení. Děkuji.

0/0
doporučit
15.8.2019 17:00

J97a17n 36Š34v90a86d42l15e30n77k49a 9404799340

Irelevantní požadavek. Ještě jednou, protože máte zjevně potíže s pochopením psaného textu: pokud vaše představa nedokáže věrohodně vysvětlit pozorované jevy, rozhodně se nejedná o vědeckou hypotézu, natož pak alternativu ke stávajícím vědeckým hypotézám. Chcete to napsat ještě jednou, nebo už chápete? Pokud chápete, tak vám poradím, co s tím: budete muset svou představu lépe rozpracovat, aby byla věrohodnější. To, že budete popírat pozorované jevy nebo požadovat irelevantní důkazy, z vaší představy vědeckou hypotézu neudělá. To je cesta pavědy.

0/0
doporučit
15.8.2019 17:04

J66u52l68i37u83s 65M22a75k35s80a 7157915879179

Napsal jste 9 vět o ničem. Já jsem napsal 28 blogů jak si představují fungování vesmíru a ještě několik jich napíšu. Pokud jste to nepochopil, nebo nechcete pochopit, přesto že to v diskusi vysvětluji ještě jednou, pak je mi vás opravdu líto, ostatním je to zřejmě jasné.

0/0
doporučit
16.8.2019 12:38

J50a15n 14Š27v23a82d66l91e94n25k29a 9804909590

Celá vaše představa je kravina. To je celé. Uhýbat můžete, jak chcete, ale nic na tom nezmeníte.

+1/0
doporučit
17.8.2019 11:04

S31t93a98n87i61s62l24a14v 54J90e98l91e38n 8322815556

Gravitace samozřejmě působí i na subatomárních částic. Lze pozorovat napříkllad gravitační působení na subatomární částice slunečního větru. Lze i spočítat, jaké to působení je a porovnat to se skutečností.

0/0
doporučit
16.8.2019 12:29

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz