Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L97a84d17i13s70l84a20v 88S34e96l87e41p76k95o 7987578527955

Gravitonový éter zní dobře, dávám plus. Ale přeci jen, vibrace strun a deset či jedenáct dimenzí má větší šmrnc, o ty bych nerad přišel. Nebo o hyperprostor, nenahraditelná ztráta. Možná jsem to přehlédl, ale jakým způsobem onen éter přiléhá k povrchům vesmírných těles, částic a všeho hmotného vlastně; nebo jimi proniká? A čím je vlastně tvořen? Gravitony? To ale musejí být jeden na druhém těsně jako puzzle, protože, co by jinak bylo mezi nimi, aby se pořád jednalo o ten éter?

0/0
doporučit
29.7.2019 14:50

J22u97l92i52u26s 93M67a78k54s68a 7987265459309

Konečně se objevil Někdo, komu to myslí a nepapouškuje bludy minulých století, gratuluji. Rád bych Vám odpověděl na všechny Vaše otázky, ale myslím, že by se to sem nevešlo a již jsem na ně odpověděl v minulých blozích. Lze dohledat.

https://maksa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=674865

Psal jsem tehdy ještě fotonový éter. Abych se odlišil od AE, změnil jsem to na gravitonový éter, ale boson jako boson.;-D .Děkuji a přeji dobrý den.

0/0
doporučit
29.7.2019 19:20
Foto

L90a50d22i55s11l76a88v 55S61e70l60e85p11k75o 7817848687625

Samozřejmě chápu a rád se podívám i na další články. Graviton, dle mého laického instinktu, je správná volba. Hudba budoucnosti, dá se říct. Klíč k času v podstatě. Jsem zvědav, jestli to též naznačujete, to by byla trefa.

0/0
doporučit
29.7.2019 20:08

J47u56l26i20u74s 53M25a18k86s35a 7637295479219

Ano souhlasím, vše ve vesmíru začíná gravitonem, ale asi to nebudou stejně velké částice, budou tam značné rozdíly.

S tím časem máte rovněž pravdu, protože čas je pohyb hmoty po určité dráze, určitou rychlostí. Také to můžete najít v mých blozích.

0/0
doporučit
29.7.2019 20:53
Foto

L50a85d63i87s49l46a86v 90S19e21l31e20p66k57o 7417308317375

Ano, o čase jsem již četl, diskuze už je tam ale zavřená. Dle mého jste udělal dobře, že jste nahradil foton gravitonem, jakkoliv z hlediska času v tom není rozdíl. Je-li pohyb fotonu měřidlem rychlosti vesmíru, pak setrvává v přítomnosti tak či tak. Ovšem graviton, zdá se mi, není vázán touto rychlostí a působí napříč vesmírem okamžitě. Je to přesně, jak píšete; gravitační éter je stabilní celovesmírný silový potenciál, který prohrává s protisílou Velkého třesku (nebo Boha), a proto se vše nezhroutí, NESTLAČÍ, zpět do singularity. Divím se, že se o takové věci víc nemluví, zřejmě by vyvolala zděšení a vlnu zhoubné hysterie. Tak to u "kacířských" objevů bývá.

O velikosti částic mohu jen spekulovat, nicméně schopnost zhušťovat či zřeďovat gravitonový éter by měla vést k pohybu napříč daným rozložením, laicky řečeno, k pohybu v prostoru bez ohledu na šíp času. Ale to jen načrtávám za pomoci Vaší myšlenky. To by chtělo víc promyslet.

0/0
doporučit
29.7.2019 21:07
Foto

L57a33d71i29s22l13a25v 58S35e63l64e47p68k96o 7817218487245

Ještě k času, jak píšete vedle. Také jsem nikdy nechápal, proč někdo považuje čas za substanční veličinu, za něco "jsoucího". Je to evidentní funkce hmoty. Proto i nehmotný foton dokáže existovat ve věčné přítomnosti čili bezčasí. Aplikujte totéž na graviton... A my, jelikož jsme vědomím vázáni ke hmotě, vnímáme nikoliv rychlost světla, nýbrž svou vůči jeho nehybnosti. Vnímáme vlastní zpomalení, které se nám promítá do iluze času, plynutí, kauzality atd.

0/0
doporučit
29.7.2019 21:26

J71u73l46i51u79s 98M84a89k52s25a 7667835249159

V podstatě jste shrnul mé materialistické blogy do poetického zamyšlení nad nekonečnosti vesmíru a pomíjivosti lidského života. Děkuji, milá změna.R^

0/0
doporučit
29.7.2019 22:01

J51a26n 32Š62v24a32d98l49e79n49k14a 9794709960

Dělá si z vás srandu. To jste nepoznal?

+3/0
doporučit
30.7.2019 23:38

J46u48l92i20u88s 49M32a52k67s79a 7567615379879

;-DPokud to bylo myšleno jako "sranda" tak to byla "inteligentní sranda", na rozdíl o vaší primitivní "srandy", o těch ostatních, ani nemluvě.;-D;-D;-D

0/0
doporučit
31.7.2019 12:01

J19a16n 19Š41v11a32d46l97e42n40k97a 9194159110

Ale stejně jste si musel rýpnout, že? Já už se vám ani nesměju. Spíš vás lituji. Jste dost zahořklý člověk, který si svou zlobu musí vybíjet na jiných. Tomu se nedá smát.

0/0
doporučit
31.7.2019 18:30

J76u10l13i86u87s 94M49a30k71s98a 7147675539249

Vůbec ne, ale nemám rád hlupáky, co si hojí vlastní neúspěch na úkor jiných a takových je v ČR mnoho. Proto se nadává na prezidenta, uráží se premiér, každý je chytrý jako rádio. Prostě žiju v jiné zemi, kde se lidé chovají civilizovaně, ale nepatřím k těm, kteří, když dostanou facku, nastaví druhou tvář. Já za facku udělím dvě a někteří to tady ještě nechápou.:-P

A také nevím, proč by jste se měl tady smát. Navštivte kabaret.;-D

0/0
doporučit
31.7.2019 19:07

J37a22n 56Š15v90a96d27l43e51n71k48a 9714869410

Já vím, že se nemáte rád. To je poznat z mnoha vašich příspěvků.

0/0
doporučit
31.7.2019 21:18

J47u26l20i85u62s 43M56a27k58s83a 7627335309659

Proč jste přestal psát vlastní blogy? Asi je jednodušší rýpat do jiných, nemusí se přemýšlet, že?;-D

0/0
doporučit
1.8.2019 12:22
Foto

J91a81n 28F54i27k55á11č25e96k 1565472

To je fajn, když se objeví někdo, kdo myslí, pod blogem někoho, kdo nemyslí. :-)))

0/0
doporučit
31.7.2019 15:22

J65u38l88i68u64s 69M76a19k86s86a 7257805549829

Já bych zase tak na sebe nebyl tak kritický, sice vaše blogy patří tak trochu do SCI-FI, ale mému vnukovi se líbí, protože dnešní děti koukají na odvážnější filmy, takže vy, nebo Albert jsou pro něho slabý odvar, nuda, vůbec ne zajímavé." Nemá tam cestování časem, pohyb hyper prostorem, tak to je 100 let za opicemi. No takové jsou dnešní děti.;-D

0/0
doporučit
31.7.2019 18:19

J89a89n 16Š55v64a32d71l51e98n86k50a 9564519240

Pane Makso, proč se vlastně chováte přesně podle vzorce, který jste přisoudil hlupákům? Máte pro to nějaké vlastní vysvětlení? Své vysvětlení tohoto pozoruhodného jevu jsem již podal.

0/0
doporučit
31.7.2019 22:17

R49o74m18a36n 51T30r91u65n47e40č71e68k 4803780462759

Dunningův–Krugerův efekt.

0/0
doporučit
1.8.2019 8:28

J11u74l72i89u93s 83M58a25k19s16a 7907235239499

Už jsem to tady několikrát vysvětlil. S hlupáky se nadá jinak jednat. Přece, když mám jiný názor, než autor blogu, tak ho nebudu označovat jako hlupáka nevzdělance, nebudu se mu posmívat, nebo jinak urážet.

Ale také jsem psal, že když se takoví hlupáci tady objeví nedají pokoj, nepíšou k tématu, chtějí se jenom bavit blbostma, tak musím zvolit stejný slovník a to se jim najednou nelíbí, cítí se uražení, málem bych je litoval.

Postačí vám vysvětlení tohoto pozoruhodného jevu?

0/0
doporučit
1.8.2019 12:41

W92a56l43d35a 88W94i30n76t50e81r 6247189211689

No, s tím slovníkem na oplátku jste to mnohokrát zpackal Vy a pak se divíte. Někteří z nás si holt dávné reakce pamatují a to na vzájemném "přátelství" moc nepřidá, ergo "nevyrábíte" si oponenty, ale přímo nepřátelé. Netýká se to samozřejmě jenom Vás.

0/0
doporučit
7.8.2019 6:16
Foto

M79a62r57t98i61n 14F13r90é40l41i18c57h 9602938854

No vidíte. Opět se nemůžete divit když si z Vás ostatní budou dělat srandu.

Sorry jako, ale přímo spojovat Michelsonův experiment s kvantovou mechanikou je nesmysl.

Možná by stálo za to alespoň trochu nastudovat historii vzniku kvantové fyziky jako takové. Podívat se na Termodynamiku, Statistiku, Elektrodynamiku. Třeba by Vás mohli zaujmout jména jako Ludwig Boltzmann, James Maxwell, Gustav Kirchhoff, Anders Angström, Balmer, Rydberg, Bohr, Wien a mnoho dalších. A co měli za potíže při vysvětlování pozorovaných jevů pomocí klasické fyziky. A pak možná, ale jen možná, vůbec pochopíte co a jak Albert Einstein vymyslel a proč to vymyslel.

+1/0
doporučit
29.7.2019 12:52

J57u73l57i40u58s 45M51a90k40s96a 7327665889159

Pane Frélichu, mě na rozdíl od Vás vůbec nevadí, že si hlupáci dělají srandu, protože vím, že když si přečetli něco od Einsteina, tak to neznamená, že jsou již čarodějovy učni.

Ano, jmenoval jste spoustu geniálních fyziků. Maxwell je můj nejoblíbenějšÍ. Ale to neznamená, že se dá podle nich vysvětlit "Temnou hmotu a temnou energii".;-D

0/0
doporučit
29.7.2019 13:14
Foto

M91a36r46t83i96n 21F15r25é59l80i15c90h 9412618564

Vzhledem k tomu, že nechápete ani základy klasické fyziky, nelze s Vámi o fyzice diskutovat. Temnou hmotou/energií se zabývají na světě tisíce mnohem fundovanějších lidí, ale jediný kdo to vyřeší je pan Maksa bez znalostí matematiky, logiky a fyziky. Hodně štěstí.

Jste klasickou ukázkou člověka, který neví, že neví.

S tímto konstatováním se loučím.

0/0
doporučit
29.7.2019 14:23

J76u24l46i88u28s 15M39a32k77s24a 7467235739519

;-D

0/0
doporučit
29.7.2019 20:58

W16a34l67d28a 93W29i36n92t97e78r 6887949261229

;-D

Je foton a foton. Zřejmě Vám zaimponovalo slovo "polní", které si dosazujete i tam, kde nevyplývá žádná souvislost energetický rozdílů, ve kterých se to chápe jako kvantum pole. Částice je v této záležitosti zástupce a proto se např. ve věcech elektromagnetické interakce zmiňují výměnné fotony v souvislosti s kvantovými interakcemi. Rozdíl z toho vyplývá sám podle účelu, takže se upustilo od rozlišování fotonů a fotonů. Stejně tak nechápete vlnění a mnoho dalšího, což má za následek chybné závěry dokazované infantilními pokusy, které jsou stylizací představ vlny jako grafu na záznamu s mechanickým účinkem. K neexistujícím výrokům Einsteina se uź vyjádřili jiní, takže přeskakuji, stejně tak jakýsi gravitonový éther a další zbytečnosti.

0/0
doporučit
29.7.2019 12:50

J22u92l61i71u61s 60M12a44k35s84a 7157765609529

Pane Waldo, nepopírám, jste chytrý jako rádio, na vše máte dokonalou odpovědˇ, ale průměrný čtenář musí s toho být jelen. Když tak dobře chápete vlnění, tak tady vysvětlete čtenářům, jak se může vlnit jedna částice.;-D

0/0
doporučit
29.7.2019 13:25

W56a46l35d97a 81W37i71n71t50e31r 6757499711679

"Průměrný" čtenář ví, takže netřeba si je brát jako rukojmí své nevědomosti.

+1/0
doporučit
29.7.2019 20:28

J34u75l11i63u49s 48M12a40k63s36a 7867295899489

Čili nevíte, děkuji.:-P

0/0
doporučit
29.7.2019 21:01

W44a28l32d53a 63W22i50n10t80e45r 6987639151509

Vždyť už to tam s maximální jednoduchostí ode mne máte. Foton se může chovat jako mezon (v rámci silné interakce) a jde o tzv virtuální foton, který zastupuje např. elektrické pole kolem bodového náboje, magnetické pole kolem magnetu...tyto fotony nelze vůbec pozorovat, narozdíl od nevirtuálních fotonů, které jsou emitovány nějakým světelným zdrojem. Už se uvažuje o novém oboru - spino-fotonice, protože foton má spin (jsem z oboru). Pokud nemáte v úmyslu zabředávát do kvantových interakcí, je přívlastek polní ve Vašem podání zbytečný - zavádí to do očekávání popisu výměn z kvantové teorie a naprosto stejně i v případě hypotetického gravitonu, který má být až onou výměnnou (polní) částicí, jakýmsi virtuálním fotonem, nikoliv práškovou substancí, která se podle Vás jednou pohybuje, jednou nepohybuje a mechanicky tlačí na planety - co teda zprostředkovává interakci samotného prášku (étheru)? Proto jsem zareagoval v tom smyslu, že mezi tím vaším výmyslem a polní částicí je setsakramentský rozdíl. Pokud máte propastnou mezeru už někde na začátku, nepůjde Vám vysvětlit jiné. Třeba v těch železničních přejezdech jste si vedl dobře...

0/0
doporučit
31.7.2019 2:11

J35u37l94i59u96s 61M95a33k53s51a 7497725339659

Pane Waldo, já nejsem dnešní, ani váš žák, abyste mě musel vysvětlovat všechny ty bludy za posledních 200 let. Každá ta teorie je geniální, proto se můžou použit do SCI-FI filmů a děti jsou nadšeni, že se dá cestovat nadsvětelnou rychlostí, nebo červí dírou.

Ale doopravdy si myslíte, že vlna ve vodě se chová principiálně jinak než vlna ve vzduchu, nebo v gravitonovém éteru? Opravdu věříte, že se jediná částice může vlnit? Prošel jsem si znovu celou nauku v lnění a můžu vám říci, NEMUŽE.

0/0
doporučit
31.7.2019 18:48

J96a89n 79Š59v82a17d59l98e31n94k13a 9724139280

Tolik jste si toho prošel, ale stejně hlásáte bludy.

+2/0
doporučit
31.7.2019 21:20

W35a75l35d53a 87W15i78n67t12e42r 6767499751219

Nevím, co jste si procházel, ale určitě to nebylo z gruntu. Dualita třeba není o tom, že jednou jde o vlnový a podruhé o korpuskulární charakter, aby se jeden z nich dobře vyjímal na hladině rybníku, ale jde o oba zároveň s tím, že korpuskulární vlastnosti se výrazněji projevují se zkracováním vlnové délky a naopak. K objektům mikrosvěta se nelze dostat skrze žádnou analogii, nechápe je nikdo, ale přes projevy v makrosvětě a jedním z nich je vlnově-korpuskulární dualita, jde částečně chápat s pomocí nástrojů kvantové mechaniky a jejich matematických modelů, o co by zhruba mohlo jít. Ze zažitých představ z klasiky, že nějaký objekt má svou polohu a hybnost, je v mikrosvětě spjato, v rámci onoho dualismu, s vlnou, která naopak přesahuje do celého prostoru a její frekvence a vlnová délka přesně odráží energii částice, která ta částice je v ní jakoby roztažena všude a nikde. Kdekoliv, kde se tato vlnová "stuha" rozstřihne (změří), v tom momentě vlna "zkolabuje" - pokusy jsou na internetu. Hladina rybníku nezvládne "simulovat" např. kruhově polarizovanou elm. vlnu - vektor E vůbec neprotne osu a něco vzorově "sinusoidního" se také hned neukáže, ani v případě gravitačních vln, které jsou kvadrupólového charakteru z nesymetrie zdroje atd. Přesto všechno, jak už bylo zmíněno, že dualita je obou vlastnostech zároveň, v podstatě se nějaký model nabídl sám přes kvanta elektromagnetické vlny alias fotony, které se s energií (zkracováním vlnové délky a nárůstu frekvence) jeví jako diskrétní vlnová klubíčka (částice). Že má částice současně charakter vlny, už se ověřilo v Davissonově-Germerově experimentu (potvrzení de Broglieho hypotézy). Proto jsem tvrdil, že je to vzdálené od toho, co si představujete...

0/0
doporučit
1.8.2019 1:31

J61u35l63i83u62s 66M91a30k46s76a 7687125779319

No pěkně jste to popsal. Možná před 50 lety bych tomu i uvěřil, ale sám jste napsal......" K objektům mikrosvěta se nelze dostat skrze žádnou analogii " Ale ono to bude ještě složitější, protože se to odehrává v nanosvětě, možná až pikosvětě. Takže jsou to tak či tak jen představy, ale měly by minimálně mít jeden společný základ, a to nemají, proto se tam objevují slova, jako divnost, nebo dualita. Foton, nebo graviton nejsou živé organismy, aby se chovaly jednou tak a jindy onak, podle nálady.

Vy věřite, já bádám, to se snad dá takhle formulovat.;-D

0/0
doporučit
1.8.2019 17:22

W19a69l83d70a 18W17i28n74t83e47r 6407559261319

Já bádám a Vy věříte. Chce to taky dopilovat terminologii - mikrosvětem se myslí i to nano, piko...Samozřejmě, že nikdo neví, jak to přesně v mikrosvětě probíhá, ale dodávám, že z projevů v makrosvětě se už něco odvozuje...to jste přehlédl záměrně? Pokud z mikrosvěta něco vytrhnete do makrosvěta, chová se to podivně, jakoby to hledalo své místo či konkrétní stav a proto nelze tvrdit, že se ta věc podivně chová i uvnitř a určitě to společné základy má, takže žádné nálady zvířete, jen vlastnosti, které převažují v závislosti prostředí a interakce s ním. To platilo i před 50. lety.

0/0
doporučit
7.8.2019 1:22

J77u27l33i29u33s 96M42a38k74s65a 7947435259579

Pane Skácel, i když nereagujete přímo na můj blog, někdy je to i lepší;-D, přesto Vám odpovím. Albert Einstein byl zastáncem bolševizmu, proto byl i sledován FBI v USA.

Jaké, však bylo rozčarování, když se zastal Milady Horákové a přesto ji komouši popravili. Jestli AE napsal to co jste uvedl, tak je to jako vystřižené s Marxových spisů.

0/0
doporučit
29.7.2019 12:32

W53a25l83d13a 43W69i59n83t66e92r 6127449651459

Nebyl zastáncem bolševismu, ale chtěl se zviditelnit protesty proti užití atomové bomby, s kterou neměl nic společného (právě možná proto). Některé "citáty" se vymyslely, jiné upravily...

+1/0
doporučit
29.7.2019 13:01

J14u84l65i38u46s 68M32a13k48s93a 7457815879929

Že by se chtěl zviditelnit? V té době ho znal již celý svět.

0/0
doporučit
29.7.2019 13:34

W21a40l54d33a 13W83i14n33t62e72r 6627239851229

Tak to je těžké...

0/0
doporučit
29.7.2019 20:17

J81i29r44k66a 68B94r68u51n62n55e49r 4798742659327

Rv

0/0
doporučit
29.7.2019 2:47

P72e87t46r 55S98k62á68c49e71l 6124329279

Omlouvám se, že nepíši k tématu. Mně spíše pan Albert Einstein zaujal touto myšlenkou. Je jich víc, které mají stálou platnost:

"Všichni víme, že volná hra hospodářských sil, neuspořádaný a bezuzdný hon

jedinců za majetkem a mocí už sám o sobě nevede ke snesitelnému řešení problému.

Je třeba jistého racionálního pořádku ve výrobě statků, v užívání pracovních sil

a v rozdělování vyrobeného zboží, abychom zabránili hrozivému vyřazování

produktivních sil lidské společnosti a ochuzování a zvlčilosti velkých skupin

obyvatelstva."

0/0
doporučit
28.7.2019 22:27

J72a82n 19Š12v12a63d18l78e52n82k35a 9474239450

Einstein byl ekonom?

0/0
doporučit
28.7.2019 22:40

S74t32a60n39i95s67l76a62v 20J93e73l24e19n 8592115706

Mne by celkem zajímalo, kde a kdy Einstein tuto myšlenku pronesl - pokud ji pronesl.

Zatím jediným místem, kde jsem tenhle citát našel, jsou nejrůznější diskuse na iDnes, kam je opakovaně vkládá stále stejný přispěvatel. Ale mohl jsem špatně hledat. Proto bych si rád v originálních Einsteinových dílech ověřil, že autorem je Einstein a nikoliv vkladatel.

+3/0
doporučit
28.7.2019 22:53

P82a58v92e66l 86Č53í75ž96e95k 7498272183352

GUT zjevně čeká na Vás;-D

+1/0
doporučit
28.7.2019 17:52

J97u64l84i25u13s 94M90a85k60s18a 7577135629339

Sice nevím jaké Gut na mě zjevně čeká, ale snad mě to vysvětlíte.

0/0
doporučit
28.7.2019 18:06

J28a15n 24Š22v65a38d58l49e27n95k56a 9234349410

UTFG

0/0
doporučit
28.7.2019 18:42
Foto

M40a81r60t59i25n 12F86r62é11l11i96c17h 9592518614

A co teprve SUSY...

0/0
doporučit
29.7.2019 14:29

J47u81l39i63u41s 66M89a77k90s39a 7517515599839

No a já si zase myslím, že VŘSR.;-D

0/0
doporučit
2.8.2019 10:01

P71a22v39e35l 45Č15í69ž50e61k 7318192323682

No je vidět, že se v oboru zjevně vyznáte;-). GUT je nickname nebo acronym pro GrandUnificationTheory. Možná máte zajímavé a netradiční nápady; souhlasím, jen ty mohou posunout vědění kupředu. Ale s těmi znalostmi je to opravdu špatné. A to nemluvím o vysvětlení, hypotézách a teoriích. Ale o drsných faktech experimentů. Ono se jich odehrává poměrně dost. Jistě, ne každý má možnost vymyslet si svůj vlastní experiment. Ale pokud vymýšlí vlastní konstrukci světa, tak by je měl znát a měla by se ta teorie s nimi srovnat. Na rozdíl od AE to není Váš případ. Proti jeho teoriím je spousta výhrad. Ale zatím odolaly VŠEM vypočitatelným důsledkům. To je první slabina: Vaše teorie jsou pouhé blábolení s neexaktním výsledkem (tedy neexistuje žádný vzorec, hodnota, kterou by bylo možné ověřit) no a druhá slabina je, že některé závěry jsou ve zcela zjevném rozporu s pozorováním. A jak AE říkal, pozorování je to prvotní. To je taky ten důvod proč se párkrát za život mýlil a svůj postoj musel opravit.

+7/0
doporučit
28.7.2019 21:49

J62u61l74i82u98s 94M18a59k16s77a 7327945889889

No, někdy je lepší ty bludy neznat, protože člověka nezatěžují a nemusí na ně brát ohled. Je lepší se vrátit do výchozího bodu, kde započala bludná cesta a vytýčit cestu novou.

Vím, že to nebude cesta snadná, ale někdo musí mít tu odvahu začít a to zase říkám já Julius Maksa.;-D

0/0
doporučit
29.7.2019 11:48

S31t76a87n12i72s61l26a94v 40J56e55l37e41n 8382785286

Možná byste měl ten "výchozí bod" konkrétně označit. Byl jím objev Keplerových zákonů? Newtonova Principia? Vznik termodynamiky? Vznik statistické termodynamiky (která ukazuje, jak odvodit klasickou termodynamiku z Newtonových zákonů pomocí statistiky)? Nebo Maxwellovy elektrodynamiky? Nebo až výsledky přesných měření pohybu světla ve druhé polovine 19. století? nebo až jejich jejich elegantní vyjádření Einsteinem objevenými robnicemi?

+1/0
doporučit
29.7.2019 12:17

J76u87l57i66u93s 68M40a32k72s28a 7647935819899

V statistické termodynamice je pár chyb, ale Maxwell byl genius, proto také došel k éteru. Michelson to pohnojil a to je ten bod, od kterého se začaly šířit bludy.

0/0
doporučit
29.7.2019 12:54

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz