Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Někteří čtenáří mě píší na moji soukromou adresu a dožadují se, abych posoudil jejich vědecké práce, popřípadě navrhují setkání.

Tím bych chtěl upozornit, že do ČR jezdím málo, obzvláště v době Covidu -19.

Většinou se jedná o mladší generace, kteří, jak mě píšou, si netroufají svoje práce uveřejnit.

Tím bych chtěl tyto mladé badatele povzbudit. Pište, pište, pište, ale ne mě, nýbrž zde, kde si to mohou přečíst i odborníci a mohou poradit, nebo odkázat na potřebnou literaturu.

Nemějte obavy z výsměchu, protože se posmívají jen hlupáci, kteří nejsou schopni sesmolit více jak jednu větu a o tématu nemají ani potuchy.

Já vám vždy odpovím. Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Takovou zásadní chybou v blogu je tvrzení: "Ale každá vlna potřebuje ke svému pohybu médiem. " (Autor patrně chtěl říct médium, je tam asi překlep)

1 0
možnosti
Foto

Pane Petriku, máte pravdu, chtěl jsem napsat médium, ale nějak se mě tam vloudilo "e"., Děkuji za upozornění, na tak zásadní chybu.

0 0
možnosti
Foto

I v ústavech pro duševně nemocné, se klienti většinou všemu smějí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 873x
Jak funguje " UNIVERSUM?". Snažím se popsat srozumitelnou formou děje, které neustále probíhají ve vesmíru, tak i na Zemi. Ale od toho máme fyziku, teorie a zákony, podle kterých funguje  svět.

Není to obráceně, že universum má své zákony a zákonitosti a fyzika je pouze popisuje, ne vždy správně? Proto se může zdát, že popisuji vesmírné děje jinak, než současná fyzika.

Seznam rubrik