Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FJ

Pane Maksa super, moc se mi to líbí. Konečně někdo kdo má inspirativní náhled na skutečnosti a ne jen papouškuje zatuchající hlavní proud. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Pane Ježku, jsem rád, že se vám moje blogy líbí, přesto že, popisuji vesmír jako realitu a ne jako relativitu. Jednoduchý člověk se více nadchne, když mu někdo ukáže něco absurdní, neskutečné, prostě klamy a kouzla, které si neumí vysvětlit.

I já jsem objevil dilataci rozměrů. ;-D Příklad. Změřil jsem si svoje auto a mělo na délku 4,8 m. Můj syn to moje auto nastartoval a odjel asi 10 m. Provedl jsem na stejném místě znovu měření a zjistil jsem, že moje auto nyní měří pouze 2,4 m. Je to dilatace rozměru? Není, říká se tomu perspektiva.

Děkuji , že se vám můj náhled na skutečnost líbí.

0 0
možnosti
PF

Nemyslím, že by se věda pasovala nad vesmír. Věda má jen za cíl pozorovat a objasňovat pozorování, skládat mozaiku všehomíra. Když se občas povede něco vědecky objasnit a získat i nějaký ten důkaz, tak je to vždy lepší, než stavět na domněnkách a pocitech.

Nebál bych se na Vašem místě prozkoumat kosmologii. V podání pana Kulhánka je to velmi zajímavé čtení: https://bit.ly/2YuNgqY

I když zase na druhou stranu docela chápu, že je mnohdy lepší žít ve vlastním vykonstruovaném světě a nenechat se nakazit širšími názorovými proudy. Pěstění vlastních názorů má něco do sebe.

0 0
možnosti
Foto

Pane Franěku, to já si zase myslím, že se věda pasuje nad vesmír. Někteří blogeři to stále uvádějí, že za vše, co se děje ve vesmíru, může fyzika. Dokonce jsem se dočetl, že vesmír je pouze matematika. A objevil jsem i kvantového fyzika, profesora Jana Raka, který tvrdí, že žádná objektivní realita neexistuje a vše se odehrává v našem mozku.

Co se týče pana Kulhánka, tak toho mám již prozkoumaného a vím, že je to velmi studovaný pán, který zná na vše odpovědˇ, ale nikdy se neodchýlí od zatuchajícího hlavního proudu, jak řekl pan Ježek nahoře.

Nenechat se nakazit širšími názorovými proudy? Naopak, já vycházím z těchto různorodých teorií a zkoumám pravdivost a bludy, na které většina nemá odvahu upozornit, natož napsat něco vlastního.

Děkuji za vlastní názor na moje vlastí názory a přeji pevné zdraví.

0 0
možnosti
Foto

"Vy tomu nerozumíte? Tak to je mě vás líto"

----------------------------------------------------------------------------

Kdy a kde a v jaké souvislosti to měl Albert Einstein říct? Zdroj?

Za odpověď dík předem.

0 0
možnosti
Foto

Pane Nichtburgere, jak jste si jistě všimnul, tak píšu o vesmíru a ne bulvár. Ano uvedl jsem ve svém blogu věty, "Vy tomu nerozumíte? Tak to je mě vás líto", ale jen pro to, abych ukázal že, Einstein neuměl vysvětli, jak se může deformovat časoprostor, když nemá žádnou formu.

Poprvé jsem tyto věty slyšel na německé televizní stanici N24 Doku v pořadu o Einsteinovi. Před nějakou dobou to vysílala i česká stanice ZOOM.

Asi jsem vám nepomohl, musíte hledat sám. Děkuji za diskusní příspěvek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 873x
Jak funguje " UNIVERSUM?". Snažím se popsat srozumitelnou formou děje, které neustále probíhají ve vesmíru, tak i na Zemi. Ale od toho máme fyziku, teorie a zákony, podle kterých funguje  svět.

Není to obráceně, že universum má své zákony a zákonitosti a fyzika je pouze popisuje, ne vždy správně? Proto se může zdát, že popisuji vesmírné děje jinak, než současná fyzika.

Seznam rubrik