Diskuse

Teorie všeho.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Fyzika mě baví, i když nejsem fyzik. Nějak vám z toho vypadl čas, ale to je mi jedno. O kontaktu s mimozemšťany si myslím něco podobného: co když jsou to velryby, které nikam necestují a opice je nezajímají? Prostě si plavou a jsou geniální. Možná s námi je někdo telepaticky v kontaktu. Možná jsou tady jako inkarnované vědomí do lidí....někteří lidé vypadají fakt divně. Zdravím. PS: Velký třesk je paradox (Něco z ničeho), který se jeví nemožným.

0 0
možnosti
WW

To z "ničeho" bylo určeno pro bulvár, protože jak kdysi Hawking sdělil na StarTalk, nikdo neví, co bylo před tím a stejně tak nikdo neví, jak se projevoval extrémně zkroucený čas v singularitě, je daleko lepší pro obyčejného člověka žijícího svými problémy přijmout bezprostřední následující stav, odstřihnutý od nicotného zárodku, tedy z ničeho. Existují daleko lepší teorie.

0 0
možnosti
Foto

Blog je, sorry, souborem nesmyslných myšlenek. :-(

0 0
možnosti
Foto

Moje myšlenky mají vždy smysl, takže je může pochopit i desetileté dítě, ovšem géniové v tom smysl budou hledat marně.

0 0
možnosti
Foto

Hmota v prostoru vesmíru. Je také prostor hmota? To nelze tvrdit, neboť to není totéž. Můžeme jej vyplnit jakoukoliv hmotou a bude stále týž, jen prostředím, v němž existuje hmota. Můžeme z něj hmotu odstranit a bude stále týž. Prostor je něco jiného, není určen hmotou. Patrně vesmír přesahuje a ten v něm existuje také jako samostatný objekt.

0 0
možnosti
Foto

Pane Stratil, přečtěte si moje teorie ještě jednou. Máme hmotu látkovou, která se skládá z atomů a atomy jsou složeny s protonů, neutronů a elektronů. Zatím na tom nebudu nic měnit. Dále máme hmotu polní a ta se skládá z fotonů ,nebo z fononů, nebo z gravitonů, podle mne je to jedno a totéž, čili prostor. A tady je ten zakopaný pes. My si nerozumíme, protože prostor nemůže být absolutně prázdný, pak by to nebyl prostor, ale NIC. Vědci minulých století zavrhli ÉTER a to byla největší chyba kterou mohli udělat, proto se nemůžeme domluvit. Albertovi to pálilo, tak když neexistoval éter tak to pojmenoval jako časoprostor a bylo vymalováno. Mě je to osobně jedno jak se to jmenuje, hlavně že to není NIC, protože s nicem se nedá nic dělat.

0 0
možnosti
WW

No vidíte, že je možné presentovat fantazii bez dehonestace Einsteina, jeho práce a dalších. Za mě karma.

0 0
možnosti
Foto

Waldo, špatně jste mě pochopil. Já jsem nikdy Einsteina nedehonestoval, dokonce jsem ho ani nikdy nekritizoval. Jestli jsem něco kritizoval tak to byly je teorie a v tom je podstatný rozdíl. Stejnou chybu děláte i u mně, nekritizujte mne, ale moje teorie, koho zajímá nějaký Maksa.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS